tisdag 2 mars 2010

Virkad spets

Hej igen!
Ja just nu så håller jag på med att virka en spets. Jag funderar på att göra dem till cafe gardiner. Så här ser de ut nu så länge:

Photobucket

ja med en katt som vill vara med..lol
Här är även mönstret till den:

Photobucket

Kom ni ihåg att jag skulle virka weasleys ärmar och skrev det för några bloggar sen?? Så här vart resultatet av det:
Photobucket

Photobucket

Ja jag fick ju hitta på mönstret själv eftersom det inte finns något ute på nätet att ta ifrån. Så mönstret och färgerna är ju inte detsamma men modellen av ärmen försökte jag göra rätt likt i alla fall.

Höres snart igen!!
Petra =D

2 kommentarer:

  1. Olà!
    Tudo aqui é muito lindo. Obrigada por me seguir.
    Um beijo
    Margarida

    SvaraRadera
  2. Vilka läckra ärmar!

    (Och roligt att se en ny följare till min blogg, välkommen)

    SvaraRadera