tisdag 31 mars 2009

Japp mera bilder här efter mina vintage eller viktoriansk virkning: ( ja och även lite annat också..)
Här håller jag på med en egen variant av sjal. Jag ska kolla om de blir bra annars blir de väl en till i högen av nå konstigt som aldrig blev nå att använda...lol






Jag har virkat en ram runt ett broderi jag gjort för ett tag sen..



Fick denna , just nu ,min favorit bok om virkning. Många och bra sidor för den som gillar vintage virkning på engelska..




En lampskärm som jag hittat på i virkväg..





Ännu fler lampskärmar jag hittat på och gjort för att dölja att mina lampskärmar inte är enhälliga med varandra.. De lyser fint på kvällarna.
På bilderna som hänger under, är mina kära släktingar. Petter Ivar Och Elin Lovisa...









Lite vintage virkning med nå gothic stil som jag virkat. Hittade är jätte duktig person som virkade vackra saker. Jag härmade efter så klart!!=) fast ja... inte lika bra vart de men de funka!

2 kommentarer:

  1. OJ vilka fina grejer. Jag sa till Lotta att hon får göra såna lampskärmar men då sa hon något som troligen är sant.. Katterna kommer leka sönder dom. De har rivit sönder nästan hela lägenheten så..

    SvaraRadera
  2. lol... oj då inte bra.. ja då kan de va svårt att göra nå för lampan..

    SvaraRadera