onsdag 11 november 2009

Hej igen!
Ja nu har jag gjort klart lite andra virkprojekt som jag ska visa.
Här är en till "gardin" som jag fick en ide att göra och den hamnade i mitt datarum:


Photobucket
Det här är min halsduk och jag hittade det fina mönstret på nätet:


Photobucket

Här har jag gjort en kant på min fina favorit kofta som jag kände att jag ville frächa upp och ha kvar...så kasta inte iväg nå du gillar utan gör nånting roligt av det är mitt förslag:

Photobucket

Här är en duk som jag har kämpat med... jag den är ju lite speciell att göra så när jag skulle göra andra delen på duken vart den fel så jag kan bara visa den här delen än så länge och virka en ny andra del senare...=):

Photobucket

Och just nu i mitt nyaste projekt så håller jag på att virka en JÄTTE duk till ett runt bord jag fått ärva av min farmor och farfar som de fick på sin bröllopspresent... :

Photobucket

Japp så där ja... nu tror jag att jag visat de mesta jag har gjort på den här sommaren...
Jag kommer mer med bilder på lite annat senare...

MVH Petra

1 kommentar: