måndag 9 november 2009

Hej igen!!
Japp nu är jag äntligen klar med mina gardiner!!=D Så här ser de ut:
Photobucket

Phu de tog tid men jag vart nöjd och så.
Ursäkta röran på bilden där... jag bara tog bilden och glömde att jag kanske borde se till att plocka bort katt trädet och sockarna...lol

Ja min kisse är i full fart som vanligt. Hon har bara i dag försökt sno åt sig tre garn nystan och förvilla mig i min virkning... hon är så gullig och lite jobbig med.lol

Photobucket
Fast här så sover hon och mår gott medans jag försökte virka klart min skarf..=)

Ja jag måste nog lägga in nå fler bilder här så ni får se hur busig hon är men hon har för vana att när jag plockar fram kameran eller mobil kameran så sticker hon iväg eller ändrar ställning så fort att man inte får så bra bilder.
Photobucket
Hon vill ju va högst på topp nästan jämt också..=P

Photobucket
Fast mysig är hon!!=D

Hej svejs i lingonskogen!!
Petra

2 kommentarer:

  1. wooooow snyggt :)

    Haha den där kycklingen som hänger på klätterställningen såg kul ut :)

    SvaraRadera
  2. lol jo du... fast min katt hon tycker inte om sin klätterställing...=O mysko.... så jag försökte hänga upp nå grejer där men de hjälpte inte...=(

    SvaraRadera